Kulcsszavak optimalizálása

Távolítsd el a gyengén teljesítő kulcsszavakat

1. Távolítsd el a gyengén teljesítő kulcsszavakat

A költségkeretedet olyan kulcsszavakra összpontosd, amelyek jó konverziókat hoznak, és ne pazarolt azokra, amelyek nem eredményeznek jó konverziókat.  

Folyamatosan adj meg kizáró kulcsszavakat

2. Folyamatosan adj meg kizáró kulcsszavakat

Használd a keresési kifejezések jelentést, hogy ötleteket szerezz kizáró kulcsszavakra.

Találj új kulcsszavakat, amiket használhatsz

3. Találj új kulcsszavakat, amiket használhatsz

Használd a kulcsszótervezőt és a keresési kifejezés jelentést, hogy új lehetségek kulcsszavakat találj.

Az összes kulcsszavad használható

4. Az összes kulcsszavad használható?

Próbáld megváltoztatni a kulcsszó egyezés típusát, vagy próbálj módosítani az ajánlattételen, hogy a kulcsszavak használhatók legyenek.

Az összes kulcsszavad használható

5. Korrigáld a maximális CPC-ket

Ha a kulcszónak magas az átkattintási aránya (CTR) és a konverziós aránya, növeld a max. CPC-t. Ha a kulcszónak alacsony az átkattintási aránya (CTR) és a konverziós aránya, csökkentsd a max. CPC-t.

Próbáld ki a saját márkádra vonatkozó kulcsszavakat

6. Próbáld ki a saját márkádra vonatkozó kulcsszavakat

Használd ki a márkaismertséged erejét, hogy a lehetséges ügyfelek könnyen megtaláljanak, és hogy növeld az átkattintási arányt (CTR).

Kampány struktúra optimalizálása

Vizsgáld felül a kampány / hirdetéscsoport struktúrát

7. Vizsgáld felül a kampány / hirdetéscsoport struktúrát

Egy jól struktúrált fiókkal hatékonyabban tudod a hirdetéseidet célba juttatni. Oszd fel a kampányaid a következők alapján: napi költségkeret, nyelvi beállítások, hely alapján való célzás, hirdetésmegjelenítési beállítások, kezdő és befejező dátumok.

Hirdetéscsoportokra bontás

8. Hirdetéscsoportokra bontás

A konkrét témákra fókuszáló hirdetéscsoportok jobban teljesítenek! Magasabb minőségi mutatót, jobb átkattintási arányt (CTR), kedvezőbb CPC-t és magasabb konverziós arányt eredményeznek.

Hirdetések optimalizálása

Folyamatosan tesztelj új hirdetéseket

9. Folyamatosan tesztelj új hirdetéseket

Mindig lehet javítani. Folyamatosan törekedj a hirdetésed átkattintási arányának (CTR) javítására.

Próbáld ki a dinamikus kulcsszóbeillesztést

10. Próbáld ki a dinamikus kulcsszóbeillesztést

Igazodj az érdeklődők pontos keresési kifejezéseihez. A dinamikus kulcsszóbeillesztéssel jobban összhangban lesz a hirdetés üzenete azzal, amit keresnek, jobb lesz az átkattintási arány (CTR), és javulni fog a minőségi mutató.

Légy következetes az üzeneteddel

11. Légy következetes az üzeneteddel

A hirdetéseidnek és az érkezési oldalaidnak összhangban kell lennie azzal, amit a felhasználó keres.

Hasznosítsd a látható URL-t

12. Hasznosítsd a látható URL-t

Használj kulcsszavakat vagy más releváns kifejezéseket, amik még inkább elérik a felhasználóknál, hogy a hirdetésre kattintsanak.

Tűnj ki a tömegből

13. Tűnj ki a tömegből

Ne csak másold a versenytársaid hirdetéseit. Légy egyedi!

Szólíts fel cselekvésre a hirdetésedben

14. Szólíts fel cselekvésre a hirdetésedben

Mond meg a hirdetést olvasóknak, hogy mit tegyenek, és meg fogják tenni.

Emeld ki az egyedi értékesítési ajánlatod (USP)

15. Emeld ki az egyedi értékesítési ajánlatod (USP)

Használd az egyedi értékesítési ajánlatod, hogy kiemelkedj a versenytársaid közül, és meggyőzd a felhasználókat, hogy a Te hirdetéseidre kattintsanak.

Ragadd meg a figyelmet a címsorral

16. Ragadd meg a figyelmet a címsorral

Ne kérdezz olyan kérdéseket, amikre már tudod a választ. Jelentsd ki azt a végeredményt, amit a felhasználó keres!