Kulcsszavak optimalizálása
1. Távolítsd el a gyengén teljesítő kulcsszavakat
A költségkeretedet olyan kulcsszavakra összpontosd, amelyek jó konverziókat hoznak, és ne pazarolt azokra, amelyek nem eredményeznek jó konverziókat.
2. Folyamatosan adj meg kizáró kulcsszavakat
Használd a keresési kifejezések jelentést, hogy ötleteket szerezz kizáró kulcsszavakra.
3. Találj új kulcsszavakat, amiket használhatsz
Használd a kulcsszótervezőt és a keresési kifejezés jelentést, hogy új lehetségek kulcsszavakat találj.
4. Az összes kulcsszavad használható?
Próbáld megváltoztatni a kulcsszó egyezés típusát, vagy próbálj módosítani az ajánlattételen, hogy a kulcsszavak használhatók legyenek.
5. Korrigáld a maximális CPC-ket
Ha a kulcszónak magas az átkattintási aránya (CTR) és a konverziós aránya, növeld a max. CPC-t. Ha a kulcszónak alacsony az átkattintási aránya (CTR) és a konverziós aránya, csökkentsd a max. CPC-t.
6. Próbáld ki a saját márkádra vonatkozó kulcsszavakat
Használd ki a márkaismertséged erejét, hogy a lehetséges ügyfelek könnyen megtaláljanak, és hogy növeld az átkattintási arányt (CTR).
Kampány struktúra optimalizálása
7. Vizsgáld felül a kampány / hirdetéscsoport struktúrát
Egy jól struktúrált fiókkal hatékonyabban tudod a hirdetéseidet célba juttatni. Oszd fel a kampányaid a következők alapján: napi költségkeret, nyelvi beállítások, hely alapján való célzás, hirdetésmegjelenítési beállítások, kezdő és befejező dátumok.
8. Hirdetéscsoportokra bontás
A konkrét témákra fókuszáló hirdetéscsoportok jobban teljesítenek! Magasabb minőségi mutatót, jobb átkattintási arányt (CTR), kedvezőbb CPC-t és magasabb konverziós arányt eredményeznek.
Hirdetések optimalizálása
9. Folyamatosan tesztelj új hirdetéseket
Mindig lehet javítani. Folyamatosan törekedj a hirdetésed átkattintási arányának (CTR) javítására.
10. Próbáld ki a dinamikus kulcsszóbeillesztést
Igazodj az érdeklődők pontos keresési kifejezéseihez. A dinamikus kulcsszóbeillesztéssel jobban összhangban lesz a hirdetés üzenete azzal, amit keresnek, jobb lesz az átkattintási arány (CTR), és javulni fog a minőségi mutató.
11. Légy következetes az üzeneteddel
A hirdetéseidnek és az érkezési oldalaidnak összhangban kell lennie azzal, amit a felhasználó keres.
12. Hasznosítsd a látható URL-t
Használj kulcsszavakat vagy más releváns kifejezéseket, amik még inkább elérik a felhasználóknál, hogy a hirdetésre kattintsanak.
13. Tűnj ki a tömegből
Ne csak másold a versenytársaid hirdetéseit. Légy egyedi!
14. Szólíts fel cselekvésre a hirdetésedben
Mond meg a hirdetést olvasóknak, hogy mit tegyenek, és meg fogják tenni.
15. Emeld ki az egyedi értékesítési ajánlatod (USP)
Használd az egyedi értékesítési ajánlatod, hogy kiemelkedj a versenytársaid közül, és meggyőzd a felhasználókat, hogy a Te hirdetéseidre kattintsanak.
16. Ragadd meg a figyelmet a címsorral
Ne kérdezz olyan kérdéseket, amikre már tudod a választ. Jelentsd ki azt a végeredményt, amit a felhasználó keres!