Konverziós érték növelése 4

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts az műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása funkciót használod

Ha a Konverziók maximalizálása funkciót használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálása funkciót használja, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további szabad készlet áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a volumen vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad licitstratégiád, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetné további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós volument vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Az optimalizálási pontszám költségkeret ajánlásokat is szerkesztheted, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az ajánlati stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy azok a kulcsszavak szerepeljenek benne, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a “CRM szoftver” kifejezésre keres, a hirdetés fejlécében szerepelhet a “CRM szoftver” kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre skálázhatóan, és hiper-releváns kreatívokat szolgáltathatsz.

Hirdetési kiterjesztések

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet a vezetések növelésében, vagy a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányíthatja.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg egy közönséglista hozzáadását a webhelyed összes látogatójához vagy hasonló közönséglistákhoz.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen keresnek rá arra, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Adj prioritást a célközönségeknek, illetve vond le a prioritásokat licitbeállítások hozzáadásával.

Célzás

Szűkítsd a hatóköröd, hogy csak az általad kiválasztott célközönségnek jelenjen meg.

Általános egyezés módosító
+tenisz +cipő

Az általános egyezés módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A “tenisz sportruházat” keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az “eladó teniszcipő” keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavadnak alapfogalmai jelen legyenek a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Állítsd be: Adj hozzá egy plusz jelet (+) a kifejezések előtt.

Általános egyezés
teniszcipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresőkifejezésekre, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és helyesírási hibák. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érje el, amelyeket esetleg nem tudnál megjósolni.

Példa: A “teniszruházat” keresés visszaadhatja a hirdető hirdetését a teniszcipő széles egyezésű kulcsszóhoz kötve.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Állítsd be: Ez a kulcsszavak alapértelmezett találattípusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“teniszcipő”

A Phrase match csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kulcsszavak kifejezéses egyezése is segít a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekről tudja, hogy az ügyfelei keresnek.

Példa: A “teniszcipő gyerekcipő” keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a “teniszcipő áttekintés” igen.

Előnye: Ez biztosítja, hogy a kulcsszavának központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument ér el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Állítsd be: Adj idézőjeleket (” “) a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[teniszcipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével (kifejezéseivel). A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A “teniszcipő vélemény” vagy “piros teniszcipő” vagy “teniszcipő” keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a “teniszcipő” keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít a hirdetések által keresett kifejezések felett, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Állítsd be: Adj zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.