Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Reszponzív hirdetések fontossága

Naponta több milliárd keresés történik a Google-on, hogyan tudod biztosítani, hogy hirdetéseid relevánsak legyenek minden egyes célközönség számára? A reszponzív keresőhirdetésekkel a Google Ads automatikusan az általad megadott címsorok és leírások kombinációját használja fel, hogy a megfelelő hirdetés a megfelelő személynek a megfelelő időben jelenjen meg.

Ebben a modulban megtanulod, hogyan készíts el egy reszponzív keresőhirdetést, hogy pontosan bemutasd vállalkozásod, terméked vagy szolgáltatásod.

Miért fontosak a reszponzív keresőhirdetések?

A reszponzív keresőhirdetések több címsor és leírás megadására adnak lehetőséget, mint a kiterjesztett szöveges hirdetések – akár 15 címsor és négy leírás. Bár minden hirdetés továbbra is legfeljebb három címsort és két leírást jelenít meg, a Google Ads a teljesítmény optimalizálása érdekében kiválasztja azt a kombinációt, amely a legjobb hirdetést hozza létre az egyes felhasználók számára.

Nézzük meg a reszponzív keresőhirdetések négy legfontosabb előnyét.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

Időt takaríthatsz meg egyetlen hirdetés létrehozásával, amely több címsorból és leírási lehetőségből építkezik. A Google Ads minden egyes felhasználó számára kitalálja a legmegfelelőbb kombinációt.

Készíts olyan hirdetést, amely alkalmazkodik a különböző eszközszélességekhez, így nagyobb teret kapsz, hogy megoszthasd üzeneted a potenciális ügyfelekkel.

Még mindig te biztosítod az összes tartalmat. Ha pedig még nagyobb kontrollt szeretnél, a rögzítéssel korlátozhatod az egyes címsorok és leírások pozícióját a hirdetésben.

Több potenciális ügyfelet érhetsz el azáltal, hogy több aukción versenyezhetsz, és több lekérdezésnek jelenhetsz meg.

Gyakorlati feladat: Hozz létre egy reszponzív keresőhirdetést

A reszponzív keresőhirdetések a hirdető által megadott szöveges elemek kombinálásával és illesztésével jönnek létre. Íme, hogyan állítsd be egy reszponzív keresőhirdetést:

Megjegyzés: A képernyőképek szemléltetés céljából mintaadatokat használnak.

1. lépés:
Az Áttekintés oldalon válaszd a Hirdetések és bővítmények lehetőséget. Ezután válaszd a Reszponzív kereső hirdetést.

2. lépés:
Válaszd ki a kampányt és a hirdetéscsoportot, amelyhez hozzá szeretnéd adni a reszponzív keresőhirdetést.

3. lépés:
Írd be a szöveget a megadott mezőkbe.

Megjelenített URL

Akár két útvonalmezőt is megadhatsz, hogy az emberek elképzelésük legyen, hová érkeznek, miután rákattintanak a hirdetésedre.

Leírások

Adj meg legfeljebb négy, egyenként legfeljebb 90 karakteres leírást a reszponzív keresőhirdetéshez. Íme néhány bevált gyakorlat a leírások megírásához:

  • Használd a kiterjesztett szöveges hirdetések meglévő leírásait. Ugyanaz a tartalom, amely jól működött a kiterjesztett szöveges hirdetéseknél, jól működhet a reszponzív keresőhirdetéseknél is.
  • Adj hozzá egyedi leírásokat. Az egymástól eltérő leírások használata több lehetőséget biztosít a Google Ads számára a hirdetések optimalizálásához.

Végső URL

Ez az a hely, ahová a felhasználó a hirdetésedre való kattintás után eljut.

Címsorok

Adj meg legfeljebb 15 címsort a reszponzív keresőhirdetésedhez. A hirdetés egyszerre legfeljebb három címsort jeleníthet meg, ezért az első három címsort úgy kell megírni, mintha együtt jelenne meg. Íme néhány bevált gyakorlat a címsorok megírásához:

  • Vedd fel a kiterjesztett szöveges hirdetések meglévő címsorait. Ugyanaz a tartalom, amely jól működött a kiterjesztett szöveges hirdetéseknél, jól működhet a reszponzív keresőhirdetéseknél is.
  • Adj hozzá egyedi címsorokat. Az egymástól eltérő címsorok használata több lehetőséget biztosít a Google Ads számára a hirdetések optimalizálásához.

Hirdetés erőssége

Ez a kártya jelzi a jelenlegi hirdetéserősséget (a "gyenge" és a "kiváló" között). Ajánlásokat is ad a reszponzív keresőhirdetés hatékonyságának és teljesítményének javítására.

Bevált gyakorlatok

Íme néhány tipp a hatékony reszponzív keresőhirdetések létrehozásához.

Kattints a nyílra, ha többet szeretnél megtudni.

Amikor első alkalommal indítasz reszponzív keresőhirdetéseket, elsőként a nagy forgalmú kampányaidnál hozd létre őket. Hirdetéscsoportjaidnak legalább egy reszponzív keresőhirdetést és legalább két kiterjesztett szöveges hirdetést kell tartalmazniuk.
Optimalizáld reszponzív keresőhirdetéseid a hirdetési erősség pontszámának javításával. Az értékelés javítható a reszponzív keresőhirdetések relevánsabb és változatosabb tartalmakkal való kiegészítésével. A Hirdetés erőssége oszlop hozzáadásával megtekintheted a hirdetés erősségét és a javítási javaslatokat. A Google Súgóközpontból megtudhatod, hogyan kell ezt megtenni.
Amikor első alkalommal indítasz reszponzív keresőhirdetéseket, elsőként a nagy forgalmú kampányaidnál hozd létre őket. Hirdetéscsoportjaidnak legalább egy reszponzív keresőhirdetést és legalább két kiterjesztett szöveges hirdetést kell tartalmazniuk.
Optimalizáld reszponzív keresőhirdetéseid a hirdetési erősség pontszámának javításával. Az értékelés javítható a reszponzív keresőhirdetések relevánsabb és változatosabb tartalmakkal való kiegészítésével. A Hirdetés erőssége oszlop hozzáadásával megtekintheted a hirdetés erősségét és a javítási javaslatokat. A Google Súgóközpontból megtudhatod, hogyan kell ezt megtenni.
Amikor első alkalommal indítasz reszponzív keresőhirdetéseket, elsőként a nagy forgalmú kampányaidnál hozd létre őket. Hirdetéscsoportjaidnak legalább egy reszponzív keresőhirdetést és legalább két kiterjesztett szöveges hirdetést kell tartalmazniuk.
Optimalizáld reszponzív keresőhirdetéseid a hirdetési erősség pontszámának javításával. Az értékelés javítható a reszponzív keresőhirdetések relevánsabb és változatosabb tartalmakkal való kiegészítésével. A Hirdetés erőssége oszlop hozzáadásával megtekintheted a hirdetés erősségét és a javítási javaslatokat. A Google Súgóközpontból megtudhatod, hogyan kell ezt megtenni.
Előző
Következő

Optimalizálási pontszám tipp

Az Optimalizálási pontszám eszköz kiemeli azokat a hirdetéscsoportokat, amelyek jelenleg nem rendelkeznek reszponzív keresőhirdetésekkel. Emellett javaslatot is mutat egy reszponzív keresőhirdetésre a meglévő kiterjesztett szöveges hirdetés elemeit felhasználva.

A legfontosabb tudnivalók

  • A reszponzív keresőhirdetések az általad megadott szövegek alapján minden egyes lekérdezéshez releváns hirdetéskombinációt jelenítenek meg.
  • Hozz létre egy reszponzív keresőhirdetést legfeljebb 15 címsor, négy leírás és egy végső URL megadásával.
  • Vedd fel a már meglévő, jól teljesítő kiterjesztett szöveges hirdetések címsorait és leírásait. Ezután adj hozzá további egyedi címsorokat és leírásokat.
  • Használd a Hirdetés erőssége oszlopot, hogy megtaláld azokat a területeket, ahol tovább optimalizálhatod a hatékonyságot és a teljesítményt.

Mutasd meg, mit tudsz

  1. Ahmednek van egy vízisportfelszerelés-kölcsönző cége. Létrehoz egy reszponzív keresőhirdetést, amely újra felhasznál néhányat a kiterjesztett szöveges hirdetései legjobban teljesítő címsoraiból és leírásaiból, de észreveszi, hogy a hirdetés erőssége csak "átlagos". Melyik két lépést teheti meg, hogy javítsa a hirdetés erősségét?

    Jelöld meg a legjobb válaszokat.

    • 1.
    • 2.
    • 3.
    • 4.