Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Display hirdetésformátumok

A kreatívok a márka arca a hirdetéseken keresztül, ezért biztos szeretnél lenne abban, hogy jól képviselnek téged. A hirdetésformátumok segítségével te választhatod meg, hogyan kommunikálj a vállalkozásodról a közönségednek.

Ebben a modulban megtanulod, hogyan foglald össze a hirdetésformátumok fontosságát a Google Display hirdetési kampányodban.

Miért válaszd a Display hirdetésformátumokat?

A Display hirdetések segítségével akkor népszerűsítheted vállalkozásod, amikor az emberek az interneten böngésznek, YouTube-videókat néznek, megnézik a Gmail-t, vagy mobileszközöket és alkalmazásokat használnak.

A Google Display hirdetésekkel olyan megközelítést alkalmazhatsz, amely nagyobb hatékonyságot vagy nagyobb kreatív irányítást tesz lehetővé.

Ismerd meg Hirokót

Hiroko a Your Adventure digitális marketing menedzsere, amely kerékpárokat és kerékpáros felszereléseket árul online és üzletekben világszerte. Új neki a Display hirdetési terület, és szeretne többet megtudni a hirdetésformátum lehetőségeiről.

Két lehetőségre bukkan, ezek a hatékonyság és az kontroll.

Hiroko számára a teljesítmény mindennél fontosabb. Hogy ezt a célt a legjobban elérje, ki kell használnia a reszponzív Display hirdetések előnyeit, amelyek automatikusan alkalmazkodnak a rendelkezésre álló hirdetési felülethez. Natív és nem natív készletben is futtathatók.