Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Hirdetésbővítmények típusai

A hirdetésbővítmények a szöveges hirdetést gazdagítják azzal, hogy a hirdető vállalkozásáról további információkat mutatnak. A Google Ads automatikusan felajánlja azokat a hirdetésbővítményeket, amelyek az előrejelzések szerint pozitív hatással lesznek a teljesítményre. Ebben a modulban arról fogsz tanulni, hogy hogyan választhatók ki a legjobb hirdetésbővítmények a vállalkozásod számára, és hogyan azonosítható az a három univerzális hirdetésbővítmény, amelyet minden hirdetőnek használnia kellene.

Mit nyújtanak a hirdetésbővítmények?

A hirdetésbővítmények szakaszban rendelkezésre álló összes bővítményt úgy tervezték, hogy kiegészítsék egymást. Egy adott időpontban egy adott lekérdezéshez vagy eszközhöz legfeljebb négy bővítmény jelenhet meg.

Valójában a Google Ads akkor jelenít meg egy vagy több bővítményt az ügyfél hirdetésével együtt, ha úgy számítja, hogy a bővítmény (vagy a bővítmények kombinációja) javítja a kampány teljesítményét, és ha a hirdetési rangsor elég magas ahhoz, hogy megjelenjen.

Univerzális bővítmények

Minden hirdetőnek három bővítményt kell használnia a szöveges hirdetések javítására: belsőlink-bővítmény, kiemelő bővítmények és részletkiemelő bővítmények.

Belsőlink-bővítmény: A weboldal meghatározott részeire irányítanak

A belsőlinkek olyan kiegészítő linkek, amelyek közvetlenül a keresőhirdetések szövege alatt jelennek meg, és a felhasználókat a webhely meghatározott oldalaira irányítják.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

Fokozott elkötelezettség: A belsőlinkek hozzáadása növelheti a hirdetés átlagos átkattintási arányát (CTR), beleértve a hirdető egyik márkakifejezésére történő kereséseket is.

Több konverzió: Azzal, hogy a felhasználókat közvetlenül a megfelelő oldalra küldöd, csökkented a lépések számát, amelyeket el kell végezniük ahhoz, hogy számodra értékes műveletet hajtsanak végre.

Könnyű kezelhetőség: Hozzáadhatsz és frissíthetsz belsőlinkeket fiók-, kampány- vagy hirdetéscsoport szinten anélkül, hogy külön ajánlatot kellene tenned vagy külön kulcsszavakat kellene hozzáadni. A rendszer automatikusan megjeleníti a legjobban teljesítő vagy legrelevánsabb belsőlinkeket minden egyes kereséskor.

A belsőlinkek a webhely meghatározott oldalaira irányítanak, és a legtöbb marketingcélt szolgálhatják, amennyiben a webhely releváns tartalmat tartalmaz. Fontos megjegyezni, hogy a belsőlinkben szereplő link nem lehet azonos a címsor linkjével. A célok közé tartoznak:

  1. A bolti eladások ösztönzése: Üzletek nyitvatartási ideje és helye; az üzlet keresése
  2. Online konverziók elérése: Különleges kedvezmények; új ajánlatok; férfi cipők; iratkozz fel most
  3. A márka ismertségének növelése: Értékeink; tudjon meg többet üzletünk történetéről

Adj hozzá annyi belsőlinket, amennyit csak tudsz: Ideális esetben kampányonként 8-10 aktív belsőlinket kell létrehoznod. Győződj meg róla, hogy a webhelyeden elegendő tartalom van ahhoz, hogy legalább két belsőlinket tudj elhelyezni, különben a belsőlinkek nem fognak megjelenni.

Válaszd ki a megfelelő céloldalakat: Linkelj közvetlenül webhelyed a népszerű vagy a magas konverziót eredményező részeire.

Vezesd a felhasználót: A belsőlink címében egyértelműen említsd meg, hogy a felhasználók mit találnak a céloldalon.

Kiemelő bővítmények: Kiemeli az értéknövelő tulajdonságokat

A kiemelő bővítmények rövid, konkrét (25 karakteres) szövegrészletek. Használhatók a vállalkozás, a termékek vagy a szolgáltatások értéknövelő tulajdonságaira vonatkozó információk kiemelésére.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

Növeli az elkötelezettséget: Tesztjeink során ez a hozzáadott információ ~10%-kal növelte a CTR-t. A kiemelő bővítmények hatékony módja annak, hogy kiemeljük az adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos hozzáadott értéket képviselő tulajdonságokat.

Könnyen megvalósítható: Csak 25 karaktert kell hozzáadni a legtöbb nyelv esetében, vagy 12 karaktert a dupla szélességű nyelvek esetében (mint például a kínai, japán és koreai).

A kiemelő bővítmények rövid szövegrészletek, amelyek többféle marketingcélt is szolgálhatnak, például:

  1. A bolti eladások ösztönzése: Ingyenes átvétel a boltban; nincs sorban állás a pénztárnál.
  2. Online konverziók: 365 napos visszatérítés; ingyenes szállítás 25 dollár felett; 24 órás ügyfélszolgálat.
  3. Márkaismertség: Hulladékmentes irányelv; kizárólag szerves anyagok

Legyél rövid: Fogd a kiemelő bővítményeket a lehető legrövidebbre és legkonkrétabbra, és a kampányaid legalább hatot tartalmazzanak.

Legyél vonzó: Fontold meg az olyan kiemelő bővítményeket, amelyek egyedi ajánlatok, és magas szinten alkalmazhatók az egész vállalkozásodra.

Legyél konkrét: Konkrét információkra összpontosíts (például "4,7 colos LED-kijelző" vs. "nagy LED-kijelző" és "34 MPG maximális futásteljesítmény" vs. "nagyszerű üzemanyag-fogyasztás").

Gondolkodj pontokban: Az "Ingyenes szállítás" sokkal célravezetőbb, mint az "Ingyenes szállításunk van". Célszerű kis betűs mondatkezdést használni, mint nagybetű írásmódot (pl. "100% selyem" vs. "100% Selyem").

Részletkiemelő bővítmény: Adj bepillantást a kínálatba

A részletkiemelő bővítmények lehetővé teszik egy adott termék vagy a vállalkozás által kínált termékek vagy szolgáltatások jellemzőinek leírását, mielőtt a felhasználók rákattintanának a hirdetésre.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

Minél több minősített érdeklődőt szerezhetsz: Ha a felhasználóknak konkrét információkat adsz arról, hogy mit kínálsz, mielőtt meglátogatják a webhelyedet, nagyobb valószínűséggel konvertálnak a kattintás után.

A részletkiemelő bővítmény kiválóan alkalmas arra, hogy kiemelje termékeid vagy szolgáltatásaid konkrét szempontjait. Példák:

  • Szolgáltatások: Wi-Fi, reggeli, medence, edzőterem, spa
  • Típusok: Laza szabású farmer, szűkített szárú farmer, hagyományos szabású farmer
  • Úti célok: Las Vegas, New York, Tokió, Róma, Cancún, Párizs.

Koncentrálj a lényegre: Győződj meg róla, hogy a kiválasztott fejlécek olyan információkat tartalmaznak, amelyek hasznosak és vonzóak a felhasználók számára. Ideális esetben minden egyes fejléchez négy értéket kell hozzáadni, de győződj meg róla, hogy legalább két értékhez elegendő tartalom van a webhelyeden.

Legyél releváns: Az egyes fejlécekhez tartozó értékeknek a kiválasztott fejléc kontextusában kell értelmet adniuk. Minden egyes értékre igaz, hogy az "[érték] összhangban van a [kiválasztott fejléccel]"? Például: a "Wi-Fi" egy szolgáltatás, a "tornacipő" pedig egy típus.

Megjegyzés

Kerüld el a félreértést a részletkiemelő bővítmények és a kiemelő bővítményeknél. A részletkiemelő bővítmények a kínált termékek vagy szolgáltatások specifikus jellemzőit emelik ki, míg a kiemelő bővítmények azt emelik ki, ami egy egész vállalkozást egyedivé tesz.

Helybővítmények

Adj útbaigazítást az üzlethez: A helybővítményekkel a hirdetés szövege mellett megjelenítheted az üzlet címét, telefonszámát és egy térképet. Mobileszközökön egy linket is megjeleníthetsz, amely útbaigazítást tartalmaz a vállalkozásodhoz.

Válaszd ki az egyes lapokat, hogy többet tudj meg.

Növeld a bolti eladásokat: Azzal, hogy segítesz a felhasználóknak megtalálni a közeli üzletet, növeled annak az esélyét, hogy személyesen látogassanak el hozzád és vásároljanak.

Ösztönözd az online eladásokat: Sok felhasználó magabiztosabban vásárol online, ha tudja, hogy van egy üzlet a közelében (arra az esetre, ha cserélni vagy visszavinni szeretné a megvásárolt terméket).

Növeld a teljesítményt: Átlagosan 10%-kal nő a helybővítménnyel ellátott hirdetések CTR-je.

Növeld az átláthatóságot: Adj hozzá ajánlatmódosítót az olyan felhasználók számára, akik közel vannak egy üzlet helyéhez. Ez növeli a hirdetés láthatóságát és annak az esélyét, hogy a felhasználó meglátogatja az üzletet.

Készíts jelentést az üzletlátogatásokról: A helybővítmények az egyik követelmény, ha a hirdetők jelentést szeretnének készíteni az üzletlátogatásokról.

A helybővítmények nagyszerűek, ha fizikai üzleteid vannak, amelyekhez gyalogos forgalmat irányíthatsz, vagy ha más módon ösztönzöd a vásárlók látogatását.

Tartsd naprakészen az információkat: A helybővítmények a Google Cégem (GMB) fiókon keresztül kerülnek kezelésre. Győződj meg róla, hogy az olyan információk, mint a cím és a telefonszám naprakészek.

Alkalmazz ajánlatokat: Licitálj erőteljesebben az üzleteid közelében lévő felhasználókra, hogy biztosítsd, hogy látják a hirdetésed. Ezt a Google Ads speciális helymeghatározási beállításain keresztül teheted meg.

Társult vállalkozások helybővítményei

Útbaigazítás a kiskereskedelmi partnerek helyszíneihez (bizonyos országokban elérhető): A partneri helybővítmények lehetővé teszik a termékgyártók számára, hogy a termékeiket értékesítő kiskereskedelmi partnerek látogatását irányítsák. A formátum megjeleníti a gyártó weboldalának címsorát és URL-címét, a gyártó termékének reklámszövegét és a legközelebbi kiskereskedőt.

Válaszd ki az egyes lapokat, hogy többet tudj meg.

Növeld a bolti eladásokat: Azzal, hogy segítesz a fogyasztóknak megtalálni egy közeli kiskereskedőt, amely a terméked árulja, növeled annak az esélyét, hogy személyesen látogassanak el hozzád és vásároljanak.

Ösztönözd az online eladásokat: A fogyasztóknak lehetőségük van a gyártó weboldalára látogatni és online vásárolni, ha nincs idejük a kiskereskedőhöz látogatni.

Készíts jelentést az üzletlátogatásokról: A társult vállalkozások helybővítményei az egyik követelmény, ha a hirdetők jelentést szeretnének készíteni az üzletlátogatásokról.

A társult vállalkozások helybővítményei ideális a gyártók számára. Segítenek a fogyasztóknak megtalálni a termékeiket a kiválasztott kiskereskedőknél, miközben lehetőséget biztosítanak a weboldaluk meglátogatására és az online vásárlásra.

Maximáld a helyi elérést: A Google Ads felületén válaszd ki a kiskereskedelmi láncokat vagy márkakereskedéseket, hogy kiemeld az összes olyan közeli helyet, ahol a fogyasztók megtalálhatják a termékeidet.

Alkalmazz ajánlatokat: Állíts be magasabb liciteket a kiskereskedelmi helyszínek közelében tartózkodó felhasználók számára, hogy biztosítsd, hogy ők is lássák a hirdetésed. Ezt a Google Ads bővített helymeghatározási beállításain keresztül teheted meg.

Hívásbővítmények

Ha az ügyfelektől szeretnél hívásokat kapni, használj hívásbővítményeket. Ezek telefonszámmal bővítik a hirdetéseket, lehetővé téve a mobilfelhasználók számára, hogy közvetlenül hívhassák vállalkozásod.

Válaszd ki az egyes lapokat, hogy többet tudj meg.

Kényelem: Generálj hívásokat közvetlenül a hirdetéseidből, és az ügyfelek számára kényelmesebb módot biztosíthatsz arra, hogy elérjenek.

Minősített érdeklődők: A fogyasztók számára a kapcsolatfelvételhez rendelkezésre álló lehetőségek bővítésével nagyobb válaszreakciót és több minősített érdeklődőt érhetsz el.

Rugalmas időbeosztás: Ad meg, hogy a hívásbővítmények mely napokon, a hét mely napjain vagy napszakokban jelenjenek meg, igazodva vállalkozásod (vagy call centered) nyitvatartási idejéhez. A kijelölt időpontokon kívül a hirdetés megjelenésekor nem jelenik meg a hívógomb (mobil) vagy a telefonszám (asztali).

Használj hívásbővítményt, ha telefonon keresztül üzletelsz, és a telefonhívásokat ugyanolyan fontosnak tartod, mint a weboldaladra történő kattintásokat. A felhasználóknak lehetőségük van arra, hogy a hirdetésből telefonáljanak, vagy a weboldaladra kattintsanak.

Mérd a hatást: A fiókbeállításokban engedélyezd a telefonhívások konverziójának jelentését, hogy felmérd, mely kampányok, hirdetéscsoportok és kulcsszavak a leghatékonyabbak a híváskonverziók növelésében.

Nyújts nagyszerű szolgáltatást: Ha az ügyfelek már egyszer felhívtak téged, a siker elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól kapott szolgáltatáson múlik. Győződj meg arról, hogy munkatársaid képzettek a szolgáltatásokkal vagy termékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolására.

Megjegyzés

A részletkiemelő bővítmények, a kiemelő bővítmények és a helybővítmények csak hívásalapú hirdetésekkel együtt jeleníthetők meg.

Alkalmazásbővítmények

Az alkalmazásbővítmények nagyszerűek, ha van egy reklámozandó alkalmazásod. Ez a formátum lehetőséget ad arra, hogy egyetlen szöveges hirdetéssel a webhelyedre vagy az alkalmazásáruházba irányítsd a forgalmat.

Válaszd ki az egyes lapokat, hogy többet tudj meg.

Azzal, hogy lehetőséget adsz az alkalmazás telepítésére a bővítményen keresztül, növeled az alkalmazás láthatóságát és növeled a telepítési bázisod. Az alkalmazásod iránt érdeklődő felhasználók közvetlenül a hirdetésedből tölthetik le azt.

Tippek és bevált gyakorlatok nagyszerűek, ha van egy reklámozandó alkalmazásod, mert a formátum lehetőséget ad arra, hogy egyetlen szöveges hirdetésből a webhelyedre vagy az alkalmazásáruházba irányítsd a forgalmat. Ez az egyetlen módja annak is, hogy egy kulcsszó alapján garantáld az alkalmazás megjelenítését.

Légy egyértelmű: a címsorban szereplő linknek a weboldaladra kell vezetnie, míg az alkalmazásbővítménynek az alkalmazásáruházba. Ne kapcsold a címsorod az alkalmazásáruházhoz is, mivel ez felesleges, és zavaró felhasználói élményt okozhat.

Mutasd meg: alkalmazd a bővítményt úgy, hogy mind a márkádra, mind az általános kulcsszavakra is megjelenjen.

Légy befogadó: ne korlátozd a bővítményt a mobilalkalmazások letöltésének ösztönzésére irányuló kulcsszavakra, mivel a felhasználóknak továbbra is lehetőségük van a weboldalra való átkattintásra.

Árbővítmények

Az árbővítmények segítségével bemutathatod szolgáltatásaid és termékkínálatod a hozzájuk tartozó árakkal együtt. Világszerte elérhetőek több nyelven és pénznemben.

Válaszd ki az egyes lapokat, hogy többet tudj meg.

Az árbővítmények jobb vásárlói élményt nyújtanak azáltal, hogy már az első érintkezési ponttól kezdve egyértelmű elvárásokat fogalmaznak meg.

Az információk kiemelésének ez a strukturált módja megkönnyíti az emberek számára a lehetőségek összehasonlítását és annak eldöntését, hogy érdeklik-e őket a termékeid vagy szolgáltatásaid. Az árbővítményekkel kapcsolatban a Google Ads Súgóközpontban megtekintheted, hogy mely nyelvek és pénznemek állnak rendelkezésre.

  • Légy részletes és releváns a felhasználói keresésekhez.
  • Győződj meg arról, hogy a leírások kapcsolódnak a fejlécekhez.
  • Ne használj reklámszövegeket a leíró sorokban.
  • Ne ismételd a címsorokat és a leírásokat.

Promóciós bővítmények

A promóciós bővítmények lehetővé teszik, hogy gyorsan és feltűnően megjelenítsd a promóciókkal kapcsolatos információkat anélkül, hogy minden egyes hirdetést frissítened kellene.

Válaszd ki az egyes lapokat, hogy többet tudj meg.

A promóciós bővítmények a hirdetések alatt jelennek meg, figyelemfelkeltő formában.

A promóciós bővítmények kiválóan alkalmasak különleges ajánlatok és akciók kiemelésére, és tartalmazhatnak pénzbeli vagy százalékos kedvezményeket termékeidre vagy szolgáltatásaidra.

Válaszd ki a különleges alkalmakat és eseményeket: kiválaszthatod az előre megadott alkalmak listájából, hogy a promóciós bővítmény vastag betűs felirattal jelenjen meg (pl. iskolakezdés, Black Friday, Boxing Day). Az összes rendelkezésre álló alkalmat a Súgóközpontban találod meg.

Rugalmas ütemezés: válaszd ki, hogy a promóciós bővítmények az alkalom időtartamán belül jelenjenek meg, vagy add meg a kívánt dátumokat, a hét napjait vagy napszakokat, amikor szeretnéd őket megjeleníteni.

Üzenetküldő bővítmények

Alkalmazkodj egy új kommunikációs stílushoz: Az üzenetküldő bővítmények egy olyan, csak a mobilokra korlátozódó forma, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy könnyen kapcsolatba kerüljenek a felhasználók egyre növekvő szegmensével, akik inkább szöveges üzeneteket küldenek.

Válaszd ki az egyes lapokat, hogy többet tudj meg.

Kényelem: az ügyfelek a saját feltételeik szerint léphetnek kapcsolatba a vállalkozásoddal. Az üzenetküldő bővítmények biztosítják, hogy vállalkozásod akkor sem hagyja ki a lehetőséget, hogy kapcsolatba lépjen ügyfeleivel, amikor éppen nem alkalmas az idő, hogy telefonáljon.

Előminősítés: lehetőséget ad a felhasználóknak arra, hogy kérdéseket tegyenek fel, véleményezzék a termékeket, megbeszéljék az árképzést, és más módon is elkötelezzék magukat, ahogyan a weboldaladon nem tudnak.

Lehetőség érdeklődők generálására: Fogadj üzeneteket a felhasználóktól, és tedd őket egy sorba, hogy később hívhasd őket, amikor az nekik megfelelő.

Az üzenetküldő bővítmények kiválóan alkalmasak, ha alternatívát szeretnél nyújtani az ügyfeleknek a telefonálás helyett. Első érintkezési pontot biztosítanak az leadek generálásához, a találkozók lefoglalásához és az értékesítési folyamat elindításához. Győződj meg arról, hogy van-e olyan rendszered, amellyel válaszolhatsz az üzenetekre, akár e-mail továbbítással, SMS kapcsolattartó központ szoftverrel vagy mobiltelefonon keresztül.

Optimalizáld az üzenetküldő bővítményeidet: például: "Írjon nekünk egy SMS-t, hogy ajánlatot adhassunk". Állíts össze egy olyan előre kitöltött üzenetszöveget, amely a felhasználókat arra ösztönzi, hogy felvegyék veled a kapcsolatot. Ezt az üzenetszöveget a felhasználók az SMS-alkalmazásukban látják majd elküldés előtt.

Ütemezd be az üzenetküldő bővítményeket, hogy megmutasd, mikor áll rendelkezésre valaki, hogy válaszokat adjon.

Biztosíts nagyszerű szolgáltatást: válaszolj az üzenetekre professzionálisan és időben.

Hirdetésbővítmények bevált gyakorlatai

Használd a megfelelő számú bővítményt

Engedélyezz annyi hirdetésbővítményt, amennyinek van értelme vállalkozásod számára. Legalább háromnak kell lennie, de erősen ajánlott a négy, mivel egy adott aukción egy hirdetés legfeljebb négy hirdetésbővítményt jeleníthet meg. Legalább mindig engedélyezd a belsőlinkeket, a részletkiemelő bővítményeket és a kiemelő bővítményeket.

Tartsd őket frissen és naprakészen

Változtasd meg a linkek szövegét és az URL-címeket, ha valami újdonságot szeretnél közölni, például akciókat vagy különleges ajánlatokat.

A teljesítmény figyelése

Javasoljuk, hogy a hirdetésbővítmények teljesítményét a hirdetéscsoportok szintjén figyeld, hogy lásd, hogyan növelik a teljesítményt a releváns forgalom és keresési lekérdezések megragadásával.

Tudásellenőrzés

Gyakorlati áttekintő videók

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.