Display kampánybeállítások

Akár az automatizálást választod egy Intelligens Display-kampány segítségével, akár egy Normál Display-kampány segítségével szeretnél nagyobb kontrollt, vannak bizonyos beállítási lehetőségek (például hely, nyelv, költségkeret stb.), amelyek befolyásolják, hogy mikor és hol jelennek meg a hirdetések.

Ebben a modulban megtanulod, hogyan állíthatod be az Intelligens és a Normál Display-kampányok alapvető kampánybeállításait.

Mit gondolsz?

Javier éppen rendelni készül kedvenc ételkiszállító platformjáról. Miközben a lehetőségek között böngészik, az utca túloldalán lévő új étterem Display hirdetése kelti fel a figyelmét . A hirdetés ingyenes sorbetet kínál mindenkinek, aki betér vacsorázni. Imádja a sorbetet, és gyönyörű este van. Változnak a tervek – elmegy valahova.

Hogyan tudott a vadonatúj étterem ilyen könnyen új vendéget szerezni?

Miért fontosak a kampánybeállítások?

A megfelelő kampánybeállítások nélkül még a legmeggyőzőbb hirdetés sem biztos, hogy bekerül a megfelelő aukciókba, és nem jelenik meg a megfelelő helyen és időben, hogy ügyfeleid láthassák.

A különböző kampánybeállításokkal a kampányt a te ízlésedre szabhatod, beleértve azt is, hogy mennyit szeretnél költeni, és milyen földrajzi helyeket szeretnél elérni a hirdetéseiddel. Ezek a beállítások az ugyanazon kampányon belüli összes hirdetést és hirdetéscsoportot érintik, hacsak nem történik finomabb beállítás – azaz a hirdetéscsoportok szintjén.

Megjegyzés: Az Intelligens Display-kampányokat könnyebb beállítani, ezért kevesebb beállítással rendelkeznek, mint a Normál Display-kampányok.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

  • Helyszínek és nyelvek: A kampány hirdetései jogosultak arra, hogy célzott földrajzi helyeken jelenjenek meg, vagy olyan ügyfelek számára, akik a böngészőjük nyelvi beállításaként egy célzott nyelvet választottak. Válaszd ki azt a nyelvet, amelyen az ügyfeleket kiszolgálod.
  • Ajánlattétel és költségkeret: Az ajánlattételi stratégia szabályozza, hogyan fizetsz azért, hogy a felhasználók interakcióba lépjenek a hirdetésekkel. Az ajánlati korlát az a legmagasabb összeg, amelyet egy hirdetéscsoportban lévő hirdetésekért kattintásonként fizethetsz. A költségkeret az az átlagos összeg, amelyet naponta kényelmesen elkölthetsz egy kampányra. A választott költségkeret tőled függ, és bármikor módosítható.
  • Tartalmi kizárások: Kizárhatod a hirdetések megjelenítését olyan tartalmakon, amelyek nem illeszkednek a márkádhoz. Ha például családi szórakozással foglalkozó vállalkozás vagy, biztosíthatod, hogy a hirdetések csak a családok számára alkalmas tartalmakon jelenjenek meg.
  • A kampány kezdete és vége: Szabályozd a kampány hosszát.

Tudj meg többet a további beállításokról a Súgóközpontban.

Mivel a Normál kampányok nagyobb ellenőrzést tesznek lehetővé, további beállítások közül választhatsz:

  • Eszköz típusa: Asztali, mobil és táblagép: válaszd ki az eszközt, amelyen a hirdetések megjelennek.
  • Hirdetések rotációja: Ez a beállítás dönti el, hogy a Google hogyan választja ki, hogy melyik hirdetés jelenjen meg a hirdetéscsoportodból. Az alapértelmezett, ajánlott beállítás az Optimalizálás. Ha egy hirdetéscsoportban több hirdetés van beállítva, ez a beállítás lehetővé teszi, hogy a Google optimalizálja és megjelenítse azokat a hirdetéseket, amelyekre a legtöbb kattintás/konverzió történik.
  • Gyakoriságkorlát: Korlátozza, hogy egy adott idő alatt hányszor láthatja ugyanaz a személy a Display-hirdetésed.

Miért változhat a napi költésed minden nap?

A napi költségkereted az az átlagos összeg, amelyet a hónap folyamán minden nap szeretnél elkölteni. A költésed naponta változhat, de nem fogsz többet fizetni, mint a havi díjszabási limited, amely az általad meghatározott napi költségkeret és a hónap átlagos napjai számának szorzata.

Tegyük fel például, hogy napi 5 dollárban határozod meg a keretedet, és a számlázási ciklusod 30 napos. A hónap folyamán azt veszed észre, hogy a költéseid változnak. Egyes napokon 2 dollárt, máskor pedig 10 dollárt számolnak fel. A hónap végén azonban a díjak nem haladják meg a 152 dollárt (ez 30,4 szorozva az 5 dolláros költségkerettel), és a napi költésed nem haladja meg a napi költségkeret kétszeresét.

A kampány költségkeretek működéséről többet megtudhatsz a Súgóközpontban.

Alapvető beállítási lépések

Nézd meg ezeket az alapvető lépéseket a kampánybeállítások beállításához.

Megjegyzés: A képernyőképek illusztrációs célú mintaadatokat használnak.

További információkért kattints a nyílra.

1. lépés
A Kampány neve részbe írd be a kampány nevét.

2. lépés
A Helyek szakaszban állítsd be a helymeghatározást. Megjegyzés: Alapértelmezés szerint a kampányod azokat az embereket fogja elérni, akik a célzott helyen tartózkodnak, vagy érdeklődést mutatnak iránta. Ha egy adott helyen tartózkodó embereket szeretnél elérni, válaszd az Jelenlét: Jelenleg vagy rendszeresen a célzott helyeken tartózkodó személyek lehetőséget.

3. lépés
A Nyelvek szakaszban válaszd ki az összes olyan nyelvet, amelyen az ügyfeleid kiszolgálod. Megjegyzés: A felhasználók csak a kampány létrehozásához használt nyelven látják a hirdetéseket.

4. lépés
A Költségkeret részben add meg a költségkeretet, mint az átlagos összeget, amelyet naponta szeretnél költeni.

Megjegyzés: A kampánybeállításoknál az ajánlattételi stratégiát is beállítod. További információkért olvasd el a Display-kampány ajánlattételi stratégiájának beállítása modult.

Most te jössz: Válaszd ki a kampány beállításait

Bevált gyakorlatok

  • Ne korlátozd a hely- vagy nyelvi beállításokat, hacsak nem szükséges.
  • Állíts be egy napi költségkeretet, amely legalább az ügyfélszerzésenkénti költségre (a konverziónként fizetett átlagos összeg) jutó költség 10-szerese.
  • Hozz létre külön kampányokat, ha külön költségkeretre van szükség.

A legfontosabb tudnivalók

  • A kampánybeállítások olyan további eszközök, amelyekkel befolyásolhatod, hogy a kampányod milyen aukciókban induljon.
  • A napi költségkeret az az átlagos összeg, amelyet egy hónap során minden nap el szeretnél költeni. A költések napról napra változhatnak.
  • Egy hónap alatt nem fogsz többet fizetni, mint a napi költségkereted és a hónap átlagos napszáma (30,4) szorozva.
  • A maximális napi költés a napi költségkeret kétszereseként kerül kiszámításra.

Mutasd meg, mit tudsz

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.