Keresési hirdetések

A potenciális ügyfelek ebben a pillanatban is az általad kínált termékeket vagy szolgáltatásokat keresik. Egy Google Keresési kampány létrehozása segíthet nekik megtalálni téged, amikor a legnagyobb szükségük van rád!

Ebben a modulban megtanulod, hogy mi a Keresési kampány, és hogy miért fontos, hogy a hirdetéseid a megfelelő pillanatban jelenjenek meg az ügyfelek előtt.

A Keresési hirdetés fontossága

Nap mint nap körülbelül 3,5 milliárd keresés történik a Google keresőben. Világszerte az emberek információkat keresnek, online vásárolnak, termékárakat hasonlítanak össze, útvonalat terveznek, vagy egyszerűen csak valami új dolgot ismernek meg. 

A Google küldetése, hogy mindezt az elérhető információt rendszerezze, hozzáférhetővé és hasznossá tegye. 

Amikor az emberek tudni, vásárolni, menni vagy tenni akarnak, a Google kereső az első megállóhelyük!

A felhasználói szándék üzleti eredményekre történő átalakítása

A Google keresőkampányok esetében a hirdetéseid a keresési találatokkal együtt jelennek meg, amikor az emberek az általad kínált termékeket vagy szolgáltatásokat keresik.

Hogyan hoznak kapcsolatba téged a Google keresőhirdetések az ügyfeleiddel?

Nézzük meg egy lehetséges ügyfél, Luca példáját, hogy megtudjuk, hogyan működnek a Google keresőhirdetések. Miután egy ideje már a városban él, Luca úgy dönt, hogy inkább kerékpárral járna dolgozni. De milyen kerékpárt vegyen?

Luca megkezdi a keresést

Előveszi a számítógépét, és beírja a Google.hu-ra, hogy "legjobb városi kerékpár".

Átnézi az eredményeket

Ezt látja:

  • Shopping hirdetések, amelyek Hirdetések címkével vannak ellátva*
  • Szöveges hirdetések, amelyek Hirdetés címkével vannak ellátva*
  • Organikus találatok

Luca átnézi az organikus találatokat, és nem lát semmi relevánsat. Pár szöveges hirdetés szerepel az organikus találatok felett, és az egyik megragadja a figyelmét.

A címsor kapcsolódik ahhoz, amit keres:

Kerékpárral járnál munkába? | -30% a városi kerékpárokra | Ingyenes szállítás

A hirdetés leírása további információkat ad az akcióról, arról, hogy hol található az üzlet, és más hasznos részleteket is közöl.

* A shopping és a szöveges hirdetések nem mindig jelennek meg.

Rákattint egy hirdetésre

Azonnal egy városi kerékpárokról szóló oldalra jut. Tetszik neki, amit lát, de szüksége van egy kis időre, hogy átgondolja, megvegye-e.

Megvizsgálja a lehetőségeket

Elmegy a helyi kerékpárboltba, hogy kipróbálja a superfastNsafe márkájú városi kerékpárt. Szívesen megvenné, de az ára nem ugyanaz, mint amit az interneten látott.

Újból megnézi a korábban felkeresett honlapot

Luca előveszi a mobiltelefonját, és újból felkeresi azt a weboldalt, amelyen korábban járt. Elérkezett az idő, hogy megvegye a kerékpárt – a megfelelő áron!

Tudásellenőrzés

  1. Mi vezette Lucát a kerékpár megvásárlására? Válaszd ki az összes megfelelőt.

    • 1.
    • 2.
    • 3.
    • 4.

Gyakorlati áttekintő videó