Helyi készlethirdetések

A helyi készlethirdetések megmutatják a termékeid és üzleted információit a közelben tartózkodó és a Google-ben kereső vásárlóknak. Elsődleges céljuk, hogy a vásárlókat az üzletedbe tereljék, hogy ott vásároljanak (bár továbbra is lehetőségük van online is vásárolni).

Ebben a modulban megismerheted a helyi készlethirdetések célját és előnyeit.

Ismerd meg Juliant

Julian mindig is szeretett volna megtanulni vonós hangszeren játszani, és nemrég úgy döntött, hogy vesz egyet, hogy elkezdhessen leckéket venni! Lássuk, hogyan befolyásolhatják a helyi készlethirdetések Julian vásárlását, és hogyan kerülhet egy lépéssel közelebb álmához, hogy kiváló zenész legyen.

Ismerd meg Shazia-t

Shazia a Shazia’s Music Shop büszke tulajdonosa, amely online és kiskereskedelmi helyekkel is rendelkezik. A helyi készlethirdetések segítségével szeretné növelni az üzletei látogatottságát. Hogyan tudja ezeket felhasználni, hogy elérje az olyan vásárlókat, mint Julian?

Mik azok a helyi készlethirdetések?

A helyi készlethirdetések helyi készletet jelenítenek meg a Google-ben kereső emberek számára. Nézzük meg, hogyan érik el a Shazia’s Music Shop hirdetései a potenciális vásárlókat. 

Amikor a vásárlók egy helyi készlethirdetésre kattintanak, az a weboldal helyi üzlethelyiségének oldalára irányítja őket, amely lehet a Google által működtetett vagy a kereskedő által üzemeltetett. Az oldal a vásárló keresési feltételeinek megfelelő helyi árukészletet és árakat jeleníti meg. Megjelenik továbbá az üzlet nyitvatartási ideje, útvonalterv és még sok más!

Válaszd a nyilat, ha többet szeretnél megtudni.

Shazia zeneboltjának helyi készlethirdetése

Google keresés

Keresési eredmények és termékképek

Helyi készletinformáció

Mik azok a kereskedő által üzemeltetett helyi kirakatok?

Amikor Julian rákattint a Shazia’s Music Shop helyi készlethirdetésére, a weboldal helyi kirakatára kerül. A kirakatoldalon megjelenő információk megegyeznek a hirdetésben feltüntetett elérhetőséggel és termékárral.

Shazia a helyi készlethirdetések segítségével olyan közeli vásárlókat ér el, mint Julian. Azért döntött úgy, hogy a Google által üzemeltetett helyi kirakat helyett egy kereskedő által üzemeltetett helyi kirakaton keresztül irányítja a vásárlókat a weboldalára, mert a kereskedő által üzemeltetett opció lehetővé teszi számára, hogy a vásárlók teljes élményét kezelje és nyomon kövesse.

Google által üzemeltetett helyi kirakat

Kereskedő által üzemeltetett helyi kirakat

Hogyan működnek a helyi készlethirdetések?

Amikor Shazia helyi készletinformációkat szolgáltat a Google-nek, akkor egy üzlet 30 mérföldes (48 kilométeres) körzetében a Google hirdetést jelenít meg azoknak, akik olyan terméket keresnek, amely az adott üzletben kapható.

Nézzük meg Julian útját.

Reggel Julian otthon keresett a Google-on egy bizonyos bendzsót. Később délután, amikor egy kávézóban ül, folytatja a bendzsó keresését a mobiltelefonján. Ezúttal a keresési eredmények áttekintése közben a Shazia’s Music Shop helyi készlethirdetését látja, amely mindössze 1 mérföldre (1,6 kilométerre) van a jelenlegi tartózkodási helyétől. A bendzsó hirdetése tartalmazza a "készleten" szöveget, így tudja, hogy a keresett bendzsó raktáron van.

Julian rákattint a hirdetésre, és a Shazia’s Music Shop áruházban elérhető készletének megtekintésére kerül. Megjelenik a keresett bendzsó, a kapcsolódó termékekkel, az üzlet nyitvatartási idejével és a helyszínnel kapcsolatos információkkal együtt.

Mivel szeretné megvenni ezt a bizonyos bendzsót, Julian úgy dönt, hogy vásárlás előtt kipróbálja a bendzsót a boltban.

A helyi készlethirdetések legfontosabb előnyei

Válaszd ki az egyes képeket, hogy többet tudj meg.

Julian vásárlói útja

A helyi készlethirdetések segítettek Juliannak megtalálni a keresett bendzsót, miközben a Shazia’s Music Shop közelében járt!

Julian kipróbálja a bendzsót az üzletben, és annyira megtetszik neki, hogy azonnal meg is vásárolja ott helyben. Nem is lehetne boldogabb, hogy időben megtalálta a tökéletes bendzsót a zeneórára. Shazia pedig nagyon örül, hogy a Local Inventory Ads segítségével a Julianhez hasonló vásárlók pontosan azt találták meg az egyik közeli üzlethelyiségében, amit kerestek.

Kulcsfontosságú tudnivalók

Helyi készlethirdetések

  • Mutasd be az üzletben található termékeid és az üzletre vonatkozó információkat a Google segítségével kereső közeli vásárlók számára.
  • A vásárlókat az üzletedbe irányítja a vásárlás befejezéséhez.
  • Termékeidnek megjelenítése a Google által üzemeltetett vagy a kereskedő által üzemeltetett helyi kirakatban.

Hirdetéseid teljesítményének mérése

Kövesd nyomon, hogy digitális hirdetéseid milyen hatással vannak a fizikai üzleted látogatottságára és a bolti eladásokra.

Tedd online elérhetővé helyi üzleted

Használd a Google által üzemeltetett helyi kirakatot, mint egy azonnal használható online felületet, vagy használd a kereskedő által üzemeltetett helyi kirakatot, hogy a vásárlási élményt közvetlenül a weboldaladon kezeld.

Az üzletben lévő készlet népszerűsítése

Tudasd a helyi vásárlókkal, hogy az üzletedben megtalálhatók a termékek, amiket keresnek – abban a pillanatban, amikor a Google-ön rákeresnek.

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.