1. Cége rendelkezik-e valamilyen marketing stratégiával ahhoz, hogy termékeit vagy szolgáltatásait sikeresebben értékesítse? igen nem
2. Vállalkozása milyen szempontok alapján alakítja marketingkommunikációs tevékenységét? Kialakított marketingkommunikációs stratégiám van Ötletek alapján Külső tanácsadó alapján
3. Az ön cége rendelkezik-e valamilyen marketing tevékenységgel? igen nem
4. Az ön cége milyen online marketing eszközöket használ? Több választ is megjelölhet! Honlap Hirdetési banner Honlapon elhelyezett szöveges hirdetések Kattintásos alapú Google hirdetés ( Google Adwords ) Hirdetés internetes újságokban Videókban elhelyezett display reklám Facebook, Twitter, LinkedIn Hirdetés apróhirdetési oldalakon pl. Jofogas.hu Vatera, OLX, TeszVesz Elektronikus reklámlevél ( reklámalapú hírlevél potenciális ügyfeleknek ) Hírlevél (hírlevél meglévő ügyfeleknek) Ügyféltámogató e-mail ( hírlevél már meglévő vásárlóknak ) Skype-on elhelyezett bannerek RSS ( rss kapcsolat, akik érdeklődnek az ön cége iránt ) Hirdetés nagyobb szakmai internetes oldalakon Nem használok online marketing eszközöket
5. Az ön cége használ-e hagyományos marketingkommunikációs reklámeszközöket? (TV, rádió, szakmai lapok, újság, szórólap, közterületi hirdetések, szakmai vásárok) igen nem
6. Ha igen, melyek ezek a reklámeszközök? Több választ is megjelölhet! TV, Helyi TV Rádió, Helyi Rádió Szakmai lapok Újság Szórólap Közterületi hirdetések Szakmai vásárok Nem használok hagyományos marketing eszközöket
7. Mennyire tartja fontosnak, hogy cége hagyományos és online reklámokat is használjon? (1-egyáltalán nem, 6-nagyon fontos) 1 – egyáltalán nem 2 3 4 5 6 – nagyon fontos
8. Az elmúlt 5 év során hogyan változott a hagyományos reklámeszközök és az online reklámeszközök használatának aránya az ön cégénél? Kizárólag csak hagyományos reklámeszközökkel hirdetünk Csökkent a hagyományos reklámeszközök használata és nőtt az online reklámeszközök használata Kizárólag csak online reklámeszközökkel hirdetünk
9. Cége a tavalyi évben az elmúlt 5 évhez képest mennyit költött marketingre? Sokkal kevesebbet Kevesebbet Ugyanannyit Többet Lényegesen többet
10. Cége hagyományos marketingre vagy online marketingre költ többet? Hagyományos marketingre költünk többet, mint online marketingre Ugyanannyit költünk hagyományos marketingre, mint online marketingre Online marketingre költünk többet, mint hagyományos marketingre
11. Cége a következő időszakban hogyan tervezi az online ill. hagyományos marketingre szánt költségeit? Csökkenteni szeretném Ugyanannyit szeretnék költeni, mint eddig Növelni szeretném
12. Amennyiben növelni szeretné, milyen online marketing eszközöket szeretne használni a jelenlegiek mellett? Több választ is megjelölhet. Google termékek (Google Adwords, Google Analytics, stb.) Más keresőhirdetések használata pl. Etarget, Display Network, Facebook Igény többféle hirdetési banner típusra Igény videóreklám készítésére Reklámkampány e-mailben Valamilyen speciális igény a honlapra( többféle reklámtípus alkalmazása a honlapon) Egyéb
13. Cége a tavalyi évben az előző 5 évhez képest mennyit költött online marketingre? Sokkal kevesebbet Kevesebbet Ugyanannyit Többet Lényegesen többet
14. Mi a véleménye arról, ha cége Nyugat Európában lenne, mennyit kellene költenie online marketingre Magyarországhoz képest? Sokkal kevesebbet kellene költeni, mint Magyarországon Kevesebbet kellene költeni, mint Magyarországon Azonos mértékben kellene költeni, mint Magyarországon Többet kellene költeni, mint Magyarországon Sokkal többet kellene költeni, mint Magyarországon
15. Ön honnan értesült a Pegaton Studio Kft tevékenységéről? Google, Internet Explorer, Yahoo Hagyományos reklámeszközök A Pegaton meglévő ügyfelének ajánlása útján Ismerős ajánlása útján
16. A Pegaton Studio Kft. végzett-e piackutatást az ön cégénél, hogy hogyan javíthatna az online marketing eszköztárán? Nem végzett piackutatást Végzett piackutatást Nem hallottam arról, hogy mi az a piackutatás
17. Az ön vállalkozásának tevékenységi köre? Kérem válasszon egyet az alábbiak közül! Ipar Építőipar Belkereskedelem Vendéglátás, Turizmus Közlekedés, Szállítás Mezőgazdaság Információ, Kommunikáció Szolgáltatás Egyéb
18. A vállalkozás alkalmazottainak száma a tavalyi évben?

19. A vállalkozás székhelyének megyéje? Kérem válasszon egyet az alábbiak közül! Budapest Pest megye Jász-Nagykun-Szolnok megye Fejér megye Bács-Kiskun megye Tolna megye Baranya megye Győr-Moson-Sopron megye Veszprém megye Somogy megye Vas megye Zala megye Komárom-Esztergom megye Heves megye Nógrád megye Csongrád megye Békés megye Hajdú-Bihar megye Borsod-Abaúj-Zemplén megye Szabolcs-Szatmár-Bereg megye


Az Ön neve: