• Google Display Hálózat

    Több millió webhelyből álló hálózat, ahol megjelenhetnek a Google hirdetései. Ezen keresztül az internet használók kb 90%-a elérhető. (forrás Google AdWords support – Comscore).

    A Google nagy forgalmú webhelyekkel szerződésben áll, amelyek biztosítják a hirdetések megjelenését. Ezek olyan oldalak, amelyek értékes tartalmakat kínálnak a felhasználóknak valamilyen témában, ahol az adott felhasználó információt keres. Ezeken az oldalakon a felhasználó miközben böngész, találkozhat a hirdetéssel.

    Ezen a hálózaton lehet kulcsszó alapján is célozni, de témakör, vagy szöveg környezet vagy demográfia alapján is. A célközönség eléréséhez, és márkaépítéshez nagyon hasznos.

  • Google Kereső Hálózat

    A Google AdWords két hirdetési hálózata közül az egyik. A Google hálózat olyan weboldalak és alkalmazások összefoglaló neve, ahol a Google hirdetések megjelenhetnek.

    A kereséssel kapcsolatos webhelyek olyan csoportja, ahol a hirdetések megjelenhetnek.

    • Ilyen webhelyek a Google keresési webhelyei, illetve azok a nem a Google által üzemeltetett webhelyek, amelyek partneri viszonyt létesítettek a Google vállalattal abból a célból, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg. Ezek a keresési partnerek.
    • Ha valaki a Keresési Hálózaton hirdet, akkor a hirdetés megjelenhet a keresési eredmények mellett, amikor valaki az egyik, termékhez kapcsolódó kifejezésre keres.
  • Google hirdetés – Google AdWords

    A Google online hirdetési felülete, vagy más néven platformja (a platform egy adott felület, ami lehet fizikai is, és amely lehetőséget biztosít hogy valami megjelenjen).
    Ez nem pusztán hirdetés, hanem egy komplex rendszer amivel egy terméket, szolgáltatást, márkát vagy ügyet népszerűsíteni lehet.
    A Google hirdetés (AdWords) többek között lehetőséget nyújt arra hogy az adott terméket (v szolgáltatást stb.) az arra jellemző kereső szavak alapján meg lehessen találni, illetve felkelteni az érdeklődést iránta. Azonban mivel a hirdetések megjelenítésénél komoly szerepe van a minőségnek, a hirdetés és honlap megfelelő összehangolásával (amiben szintén segítséget nyújt az AdWords rendszere) el lehet érni, hogy a felhasználó ne csak érdeklődjön, de vásároljon vagy rendeljen. Ezen kívül a márka építéshez is jelentős segítséget nyújt.

     

  • Szó3

    Meghatározás

  • Szó4

    Meghatározás