Ha a Target CPA vagy a Target ROAS eszközt használja.

Ha a Target CPA-t használja, összpontosítson az akciónkénti költségre.

Ha a Target ROAS-t használja, a reklámköltés megtérülésére összpontosítson.

Ha a kampány költségvetése korlátozott, ellenőrizze az Ajánlások oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségvetésű, növelje a cél CPA-t vagy csökkentse a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érjen el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, széles egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheti.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontolja meg egy közönséglista hozzáadását a webhelye összes látogatójához vagy hasonló közönséglistákhoz.

Kifejezés egyezés
“teniszcipő”

A Phrase match csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kulcsszavak kifejezéses egyezése is segít a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekről tudja, hogy az ügyfelei keresnek.

Példa: A “teniszcipő gyerekcipő” keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a “teniszcipő áttekintés” igen.

Előnye: Ez biztosítja, hogy a kulcsszavának központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument ér el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Állítsd be: Adj idézőjeleket (” “) a kifejezés köré.

Általános egyezés
teniszcipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresőkifejezésekre, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és helyesírási hibák. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érje el, amelyeket esetleg nem tudnál megjósolni.

Példa: A “teniszruházat” keresés visszaadhatja a hirdető hirdetését a teniszcipő széles egyezésű kulcsszóhoz kötve.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Állítsd be: Ez a kulcsszavak alapértelmezett találattípusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Általános egyezés módosító
+tenisz +cipő

Az általános egyezés módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A “tenisz sportruházat” keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az “eladó teniszcipő” keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavadnak alapfogalmai jelen legyenek a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Állítsd be: Adj hozzá egy plusz jelet (+) a kifejezések előtt.

Célzás

Szűkítsd a hatóköröd, hogy csak az általad kiválasztott célközönségnek jelenjen meg.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Adjon prioritást a célközönségeknek, illetve vonja le a prioritásokat licitbeállítások hozzáadásával.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóinak, amikor azok a Google.com webhelyen keresnek rá arra, amire szükségük van.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontolja meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak az Ön webhelyén.

Ha a konverziók maximalizálása vagy a konverziós érték maximalizálása funkciót használja.

Ha a konverziók maximalizálása funkciót használja, akkor a konverziós mennyiségre összpontosítson.

Ha a konverziós érték maximalizálása funkciót használja, a konverziós értékre összpontosítson.

Ha a konverziók maximalizálása vagy a konverziós érték maximalizálása mellett dönt, győződjön meg arról, hogy további szabad készlet áll rendelkezésre a kampányában. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a volumen vagy az érték növelésére. Bővítse a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, széles egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosította licitstratégiáját, lépjen be az Ajánlások oldalra, hogy megnézze, hogyan növelhetné további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós volument vagy értéket.

Hirdetési kiterjesztések

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet a vezetések növelésében, vagy a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányíthatja.

Hirdetés testreszabók

A hirdetések testreszabói lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építsen be. A hirdetés testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhat létre méretarányosan, és hiper-releváns kreatívokat szolgáltathat.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheti hirdetéseit, hogy azok a kulcsszavak szerepeljenek benne, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a “CRM szoftver” kifejezésre keres, a hirdetés fejlécében szerepelhet a “CRM szoftver” kifejezés.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheti a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálja a cél- vagy napi költségvetést. Ezeket a Kampányok lapon vagy az ajánlati stratégia jelentésben találja.

Költségvetési optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a Target CPA és Target ROAS kampányokat nem szabad a költségvetés alapján korlátozni. Az Ajánlások oldalon a költségvetés optimalizálására vonatkozó javaslatokat talál, hogy nagyobb növekedést érjen el, és további konverziókat és konverziós értéket kapjon ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Az optimalizálási pontszám költségvetési ajánlásokat is szerkesztheti, hogy becslést kapjon a különböző költségvetési összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Céloptimalizálás

Ha a kampánya nem korlátozott költségvetésű, csökkentse a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érjen el. Az ajánlott célérték-beállításokat az ajánlások oldalon találja.

Pontos egyezés
[teniszcipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével (kifejezéseivel). A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A “teniszcipő vélemény” vagy “piros teniszcipő” vagy “teniszcipő” keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a “teniszcipő” keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít a hirdetések által keresett kifejezések felett, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Állítsd be: Adj zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.